Creatief bezig met pannenlappen haken

Zoals iedereen wel weet ben ik een fervente haakster... Dit was uiteraard niet altijd zo, maar sinds 2011 ben ik me er toch volop op gaan toeleggen, met als resultaat dat ik tijdens de lockdown op het idee gekomen ben om een eigen webshop te starten. Zo gezegd zo gedaan, en daarin kruipt heel veel tijd! 

Nu kreeg ik de vraag van een goede vriendin of ik nieuwe pannenlappen voor haar zou willen haken. Absoluut wil ik dat gaan doen, tussen de drukte door van het opzetten van mijn webshop eens iets anders doen leek me zeker fijn! 
Ik ben de dag nadien beginnen zoeken hoe ik daar het beste aan begin. En ik kwam al snel tot een mooie steek. De wafelsteek. Leek me ook ideaal omdat deze in reliëf is. Zeker voor pannenlappen moeten deze toch wel wat warmte kunnen tegenhouden. 

Deze pannenlappen heb ik uiteraard dubbel gehaakt. Waardoor deze zeker de warmte zullen tegenhouden. 



Ik heb ook gezorgd dat ik langs beide kanten een ander kleurtje had. De voorkant is donkerder dan de achterkant. En uiteraard mocht de finishing touch niet ontbreken... een mooi lederen labeltje "handmade". 
Deze pannenlappen zijn gehaakt van Catania  100% katoen! 

De bekende en populaire Catania is gemaakt van hoogwaardig 100% gekamd en gemerceriseerd katoen. Uiteraard kies je zelf met welk garen je dit zou haken, maar dit geeft toch zeker en vast mijn voorkeur! 




Reacties