inktvisjes haken

Ben jij ook soms zo inspiratieloos? Het overkwam mij ook enkele maanden geleden... een mooi woondeken had ik al gehaakt, zelfs meerdere voor vriendinnen, moeder en tante... dus ik dacht ik kan niet weer een woondeken gaan haken. 

Ik ben toen beginnen zoeken op internet wat ik wel nog eens zou kunnen gaan haken. En toen kwam ik de groep haken voor couveusekindjes tegen. Dat leek mij echt wel iets, haken voor het goede doel! 
Ik ben alle info bij elkaar beginnen lezen en uiteindelijk heb ik besloten om het te doen. 
Ik heb gezocht naar een ambassadrice in de groep en gevonden en een proef inktvisje gehaakt en haar opgestuurd. 

Kort erna kreeg ik het bericht dat mijn inktvisjes goedgekeurd waren en ik kon beginnen haken voor het goede doel! 
inktvisjes haken voor couveuse kindjes



Ik vind dit een super initiatief van die mensen om te haken voor die kleintjes die te vroeg geboren zijn, zodanig ze niet aan hun buisjes zouden gaan trekken maar wel aan de tentakels van de inktvisjes. 

Dit is geheel vrijblijvend dat u voor deze organisatie zou haken. Er word uiteraard geen vergoeding gegeven voor uw werk. Maar ik denk dat dit op zich al een grote voldoening geeft als je voor die kleintjes kan gaan haken. En zeg nu zelf als je inspiratieloos bent, en je kan nog wat leuks gaan haken? Dan is dat toch altijd heel mooi meegenomen? Dat vind ik dus ook! 

Een inktvisje is zelfs al helemaal niet moeilijk om te gaan haken, maar er zijn wel eisen aan verbonden. Wat logisch is omdat deze toch aan kleine fragile baby's gegeven worden. 

Alle info over deze organisatie vind je hier: haken voor couveusekindjes

De garens die wij in ons assortiment hebben zijn goedgekeurde garens die gebruikt mogen worden om te haken voor couveuse kindjes! Het is zeker de bedoeling dat u zich houdt aan de goedgekeurde garens. Want dat is uiteraard van belang dat een garen niet gaat pluizen. 


Mijn kindjes vonden deze inktvisjes ook zo leuk, dat ze vroegen of ik er een grotere versie van kon haken. En ja hoor dat wou ik zeker doen. Zie hier mijn grotere versies van de inkies, en ze zijn er heel erg blij mee. Ik vind het ook altijd heel leuk om als geschenk te geven aan een kindje! 

haken voor couveuse kindjes

haken voor het goede doel, couveuse kindjes


Mocht ik jou ook hiervan overtuigd hebben om voor die organisatie te haken dan wens ik jou hier heel veel succes mee, het is echt superfijn om te doen en het heeft heel erg veel voldoening vind ik zelf! 

De garens kan je uiteraard bij ons bestellen: Crochet Creations By Marinka



Reacties