Bedankjes haken voor de juffen

Het schooljaar loopt op zijn einde... weliswaar was het maar een raar schooljaar. Door de lockdown zijn mijn kinderen niet meer naar school geweest sinds maart. Nu gaat mijn jongste zoontje Nono al sinds 2 weken terug naar school.

Helaas mag mijn dochter Manon nog steeds niet gaan. Zij zit namelijk in het middelbaar onderwijs in het eerste jaar. Gelukkig krijgt ze wel nog steeds thuis studie via online taken die ze moeten maken. 

Mijn zoontje is heel goed begeleidt geweest via online thuis studie! Zowel van de logopediste als zijn klastitularis als de hulpjuf in de klas! Echt top! Dit kon ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan zonder hen op een originele manier te bedanken. 
ontdek onze mooie collectie garens | haken & breien | kwaliteit | persoonlijke service | Bedankjes haken | Crochet Creations By Marinka | Gratis levering vanaf 75 euro | snelle levering
Ik ben aan de slag gegaan met leuke zakjes haken voor hen, die ik dan heb opgevuld met wat snoepjes. Het patroon die ik gebruikt hebt komt is afkomstig van Cute Dutch

Bij ons vind je topmerken aan betaalbare prijzen | Snelle levering | gratis levering vanaf 75 euro | haken & breien | kwaliteit | persoonlijke service | gehaakte bedankjes | Crochet Creations By Marinka

De garens die ik gebruikt heb zijn de catania garens. 
In het patroontje staat uitgeschreven dat er Cosy fine word gebruikt! Wat ook zeer goed garen is voor deze mooie zakjes. 

Ik zou zeggen veel succes ermee als je deze ook wil haken! Is leuk te maken en haakt heel goed weg! 

Als je vragen of opmerkingen hebt mag je me deze steeds hieronder laten weten of mij mailen op info@crochetcreations.be 


Reacties